Werkorganisator Bestaand Vastgoed

“Ik heb plezier in mijn werk.”
“Ik vind voldoende uitdaging in zowel mijn werk

als in mijn persoonlijke ontwikkeling.”
“Bij Giesbers heerst een goede balans tussen werk en privé.”

Ben jij een werkorganisator met een passie voor bestaand vastgoed? Ben jij op zoek naar een werkgever die net zoveel waarde hecht aan samenwerking, duurzaamheid en innovatie als jij? Lees dan snel verder, wij zijn op zoek naar een mooie aanvulling op ons gezellige team.

Wat ga je doen?

Als werkorganisator speel je bij ons een cruciale rol in de voorbereiding en begeleiding van onze projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt voor alle betrokken partijen, waaronder opdrachtgevers, klanten, leveranciers, onderaannemers, uitvoerders en projectcoördinatoren. Je zorgt voor een strakke planning, efficiënte inkoop, heldere communicatie en nauwkeurige administratie. Daarnaast bewaak je de kwaliteit, veiligheid en het budget van de projecten en denk je actief mee over verbeteringen en innovaties. Regelmatig bezoek je de bouwplaats om de voortgang te controleren en eventuele problemen op te lossen.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding in bouwkunde of een vergelijkbare opleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als werkorganisator of werkvoorbereider in bestaand vastgoed.
  • Je bent goed op de hoogte van de relevante wet- en regelgeving, normen en voorschriften.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent klantgericht, resultaatgericht en oplossingsgericht.

Wij geloven in de kracht van samenwerken, kwaliteit leveren en klanttevredenheid. We werken aan langdurige samenwerkingen met onze opdrachtgevers in sectoren zoals (semi)overheid, onderwijs, zorg, zakelijke utiliteit en industrie. Sluit je aan bij ons team en draag bij aan de verduurzaming en transformatie van bestaand vastgoed!

Waarom kiezen voor ons?

  • Vaste aanstelling: je krijgt direct een vaste aanstelling.
  • Flexibiliteit: we bieden je de mogelijkheid om 2 dagen per week vanuit huis te werken (bij een 40-urige werkweek).
  • Vrijheid en zelfstandigheid: je hebt veel vrijheid en zelfstandigheid in je projecten.
  • Werk-privé balans: wij vinden een goede balans tussen werk en privé heel belangrijk.
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden: je ontvangt een salaris dat gebaseerd is op jouw kennis en ervaring, goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een elektrische auto van de zaak én een pensioenregeling bij bpfBOUW, het pensioenfonds voor de bouw.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: er zijn bij ons volop mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, zoals opleidingen, cursussen en coaching.
  • Gezellige werksfeer: we organiseren leuke en gezellige activiteiten zoals personeelsuitjes en borrels, inclusief een vrijdagmiddagborrel voor wie wil aansluiten.

Enthousiast geworden?

En wil je solliciteren? Stuur dan je cv en (korte) motivatie aan mevrouw Hsiao-Fan Hsu (Personeelsfunctionaris) via 0246492811 of hhsu@giesberswijchen.nl Vermeld in de onderwerpregel ‘Werkorganisator Bestaand Vastgoed’. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je nog vragen over de vacature of ons bedrijf? Neem dan gerust contact op met Hubert-Jan van den Brink, Hoofd Servicebouw. Hij vertelt je graag meer.

We kijken uit naar je reactie!