Werkwijze

Persoonlijke dienstverlening

Met onze persoonlijke dienstverlening dichtbij onze klanten spelen we flexibel in op de continu veranderende marktomstandigheden waarmee onze opdrachtgevers te maken hebben. En dus met de daarmee samenhangende veranderende wensen als het gaat om huisvesting.

Wij vinden het persoonlijke aspect heel belangrijk en zullen ons altijd blijven realiseren dat we te gast bij jou zijn. Veel van onze werkzaamheden vinden immers plaats terwijl het gebouw (gedeeltelijk) in gebruik blijft. Dit vraagt om een team dat op elkaar ingespeeld is en respectvol met jou en je omgeving omgaat. Niet alleen het uitvoeringsproces moet goed verlopen, de communicatie voorafgaand aan en tijdens de uitvoering is minstens zo belangrijk. Evenals de begeleiding van de gebruikers tot en met ingebruikname. Ook na oplevering nemen wij onze verantwoordelijkheid en staan wij indien nodig voor je klaar.

Lees ook over onze servicedienst

Totaalpakket met een vast aanspreekpunt

Wij bieden je een totaalpakket met een vast aanspreekpunt. Die zorgt ervoor dat alle afspraken bij iedereen bekend zijn, er niet onnodig tijd verloren wordt met bijpraten en overleg en er altijd snel gereageerd wordt op een vraag of probleem. We staan voor heldere communicatie. Kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid zijn voor ons vanzelfsprekend. Dit doen wij door vakmanschap en innovatie te combineren.

Onze medewerkers zorgen voor continuïteit, werken prestatiegericht, vanuit strategische (onderhouds)doelstellingen met innovatieve producten en oplossingen. In het team brengt iedereen zijn eigen specialisme in en weten we door rechtstreeks overleg en korte lijnen precies wie wat wanneer doet. De planning is gewaarborgd en jij bent verzekerd van een betrokken groep medewerkers op wie je kunt vertrouwen. We zetten onze schouders eronder en gaan ervoor.

Bekijk onze diensten