Werkorganisator Renovatie

Ben jij een werkorganisator met een passie voor bestaand vastgoed? Wil jij werken aan uitdagende en afwisselende projecten op het gebied van renovatie, restauratie en onderhoud? En wil je deel uitmaken van een professioneel en gezellig team bij een toonaangevend bouwbedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Werkorganisator Renovatie ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding en begeleiding van de projecten. Je bent het centrale aanspreekpunt voor alle betrokken partijen, zoals de opdrachtgever, de klant, de leveranciers, de onderaannemers, de uitvoerder en de projectcoördinator. Je zorgt voor een goede planning, een efficiënte inkoop, een heldere communicatie en een nauwkeurige administratie. Je bewaakt de kwaliteit, de veiligheid en het budget van de projecten. Je denkt mee over verbeteringen en innovaties en bent regelmatig op de bouwplaats aanwezig om de voortgang te controleren en eventuele problemen op te lossen.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding in de richting van bouwkunde of een vergelijkbare opleiding.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als werkorganisator of werkvoorbereider in de bestaand vastgoed.
  • Je hebt kennis van de relevante wet- en regelgeving, normen en voorschriften op het gebied van bestaand vastgoed.
  • Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent klant- en resultaatgericht, flexibel en stressbestendig.

Waarom kiezen voor ons?

Wij zijn Giesbers Servicebouw, een toonaangevend bouwbedrijf dat gespecialiseerd is in renovatie, transformatie en verduurzaming van bestaand vastgoed. Wij werken met onze opdrachtgevers aan een langdurige samenwerking en zijn actief in de sectoren (Semi)Overheid, Maatschappelijk (onderwijs en zorg), Zakelijke utiliteit en Industrie. Wij dragen bij aan hun continuïteit en succes door het up-to-date houden van hun (bestaande) vastgoed. Wij geloven in de kracht van samenwerken, kwaliteit leveren en tevreden klanten. En niet onbelangrijk, we hebben lol in wat we doen.

We bieden jou een zelfstandige, afwisselende functie in een professionele organisatie die blijft groeien. Je krijgt de kans om je talenten te ontplooien en bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van ons bedrijf. Naast een marktconform salaris en een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden krijg je een auto van de zaak en een pensioenregeling bij BPF Bouwpensioen. Verder bieden wij een informele werksfeer waarin jouw inzet en enthousiasme gewaardeerd worden binnen een hecht team.

Enthousiast geworden?

Bel of mail dan mevrouw Hsiao-Fan Hsu (Personeelsfunctionaris) via  0246492811 of hhsu@giesberswijchen.nl (o.v.v. Werkorganisator Renovatie). We horen graag van je!

Heb je nog vragen? Bel dan met Hubert-Jan van den Brink, Hoofd Servicebouw. Hij vertelt je graag meer.

Ontmoet Remy; onze senior werkorganisator

Wat maakt jouw functie als senior werkorganisator uniek?

Remy: Mijn functie is bijzonder omdat ik vanuit mijn positie vanaf minuut 1 betrokken ben bij een project. Als het initiatief komt vanuit de opdrachtgever ga ik al mee met de projectcoördinator om een plan te maken en de werkzaamheden uit te zoeken. Je bent samen verantwoordelijk voor het gehele project. Je hebt het gevoel dat je mede-eigenaar bent van het project.

Hoe ziet jouw werkweek bij Giesbers eruit?

Remy: Mijn week is erg dynamisch. Zaken die we plannen kunnen zomaar anders zijn in de verbouw en renovatie. Ik vind dat erg leuk en het past ook bij mijn karakter. Een beetje chaos triggert mijn creativiteit om de best passende oplossing te vinden en prioriteiten te stellen.    

Maandag is mijn parttime dag.

Dinsdag is mijn vaste kantoordag. Op deze dag vergaderen we veel en zien we elkaar als projectteam.

De woensdag en vrijdag ben ik vaak op onze projecten te vinden en deels op kantoor. Op de projecten heb ik dan overleg met de uitvoerder, de opdrachtgever of een onderaannemer. Dan neem ik het besproken werk mee naar kantoor en ga de plannen uitwerken of bijstellen.

En de donderdag is mijn vaste thuiswerkdag zodat ik in alle rust mijn werkzaamheden verder kan uitwerken.

Waarom werk je graag bij Giesbers?

Remy: De reden waarom ik graag bij Giesbers werk is voornamelijk de laagdrempelige sfeer, het persoonlijke contact dat we hebben met elkaar (maakt niet uit op welk niveau) en de teamsfeer. Ik werk in een heel leuk team, waar vooral gekeken wordt naar de kwaliteiten en persoonlijkheid van de persoon i.p.v. de checkbox qua functievoorwaarden of functietitel. Tuurlijk is er een hiërarchie maar dat is voornamelijk op bevoegdheden. In het team merk je dat totaal niet. We doen het samen.