Projectcoördinator Bestaand Vastgoed

Geen dag is hetzelfde.”
Ik krijg veel vrijheid in hoe ik mijn werkdagen invul,
dus een goede werk-privébalans.”
“Ik heb passie voor mijn vak en werk graag samen
met en voor anderen.”

Wij geloven in de kracht van samenwerken, kwaliteit leveren en klanttevredenheid. En zijn op zoek naar aanvulling op ons team in verband met de groei van ons bedrijf.

Wil je betrokken zijn op het gebied van verduurzaming, renovatie en transformatie van bestaand vastgoed? En ben je op zoek naar een uitdagende allround functie, waarbij je de spil bent binnen het vaste team en het aanspreekpunt voor onze klanten? Dan zien wij jou graag als Projectcoördinator (32-40 uur) binnen ons team!

Wat ga je doen?

Als projectcoördinator ben je vanaf het moment dat je aan tafel zit bij een potentiële opdrachtgever tot en met de oplevering en eventuele nazorg verantwoordelijk voor de projecten.

  • Je hebt regelmatig contact met de klant (opdrachtgever) en gebruiker(s).
  • Je geeft tijdens een gesprek met de klant advies over kosten, kwaliteit en alternatieven in het project.
  • Je doet opnames van (potentiële) projecten en werkt deze uit in een passende aanbieding.
  • Je bereidt vervolgens het werk voor samen met je team, verzorgt de inkoop en weet logistieke uitdagingen op een goede wijze te organiseren en te plannen.
  • Je houdt toezicht op de uitvoering van projecten inclusief de financiën, planning en de kwaliteit.
  • Je geeft leiding aan het klantteam dat o.a. bestaat uit een uitvoerder, werkorganisator, voorman en onderaannemers.
Wie zoeken wij?

Jij:

  • bent een enthousiaste collega met passie voor zijn/haar vak.
  • bent goed in het oplossen van problemen en denkt graag mee met de klant.
  • werkt graag met plezier in diverse projectteams.
  • houdt van veel verantwoordelijkheid en vrijheid in je werk.
  • hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur Bouwkunde.
  • beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
  • hebt ervaring met relevante softwarepakketten voor calculeren (bijv. Ibis-Trad) en plannen (Asta of MS Project) is een pré.

Verder beheers je de competenties die hierna staan beschreven. Staan er enkele competenties bij die bij jou nog in ontwikkeling zijn, geen probleem! Wij helpen je hier graag bij.

  • Ondernemerschap: je signaleert en benut kansen in de markt en weet hoe je hierop moet inspelen.
  • Samenwerken: je kunt goed samenwerken, het gezamenlijke resultaat staat voorop en gaat voor jouw eigen belang.
  • Commercieel inzicht: je begrijpt hoe de markt werkt en je weet hoe je de kansen hieruit benut.
  • Accuratesse: je streeft ernaar om zo nauwkeurig mogelijk te werken en fouten zo veel mogelijk te voorkomen.
  • Communicatief vermogen: je kunt zowel mondeling als schriftelijk helder en effectief communiceren. Je hebt ook het vermogen om effectief te luisteren en de boodschappen van anderen te begrijpen.
  • Klantgerichtheid: je onderzoekt de wensen en behoeften van de klant en handelt hiernaar.
  • Initiatief: je kunt zelfstandig handelen en beslissingen nemen zonder directe aansturing.
  • Zelfstandigheid: je kunt zelf beslissingen nemen en draagt zelf de verantwoordelijkheid voor de taken en projecten.
  • Plannen en organiseren: je overziet en organiseert de werkzaamheden en weet doelen en prioriteiten te stellen.

Waarom kiezen voor Giesbers?
  • Je krijgt direct een vaste aanstelling.
  • Als je wil kun je 2 werkdagen per week vanuit huis werken (bij een 40-urige werkweek).
  • Je krijgt enorm veel vrijheid en zelfstandigheid in de projecten.
  • We hebben een goede balans tussen werk en privé.
  • Je salaris is gebaseerd op jouw kennis en ervaring.
  • We bieden goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een elektrische auto van de zaak en een pensioenregeling bij bpfBOUW, het pensioenfonds voor de bouw.
  • We faciliteren volop mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, zoals opleidingen, cursussen en coaching.
  • We hebben een vrijdagmiddagborrel na het werk voor diegenen die willen aansluiten.
  • We organiseren leuke en gezellige activiteiten, zoals personeelsuitjes en borrels.
Enthousiast geworden?

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Stuur dan je cv en (korte) motivatie aan mevrouw Hsiao-Fan Hsu (Personeelsfunctionaris) hhsu@giesberswijchen.nl. Vermeld in de onderwerpregel ‘Projectcoördinator’. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je nog vragen over de vacature of ons bedrijf? Neem dan gerust contact op met ons Hoofd Servicebouw, Hubert-Jan van den Brink, via 024-6492811. Hij vertelt je graag meer.

We kijken uit naar je reactie!